سیستمهای توزین

سیستم توزین پیوسته :
این سیستم جهت تغذیه پیوسته و جرمی مواد فله مانند پودر، گرانول، چیپس، الیاف و …مورد استفاده است. ظرفیت این دستگاه بین …. تا … است و خطای آن کمتر از ۰.۵ درصد است و دارای سیستم محافظ اضافه بار و ضد چرخش است.
از مزایای این دستگاه می توان به محافظت در مقابل اضافه بار، دارای سیستم همزن مخصوص مواد چسبنده،‌ امکان نصب کنترلر الکترونیکی اشاره کرد.
این سیستم دارای کاربردهای فراوان در صنایع فولاد، پتروشیمی، پلاستیک، شیمیایی، مواد غذایی و …. است.

سیستمهای توزین نواری :
سیستم های توزین نواری قابلیت توزین مواد در حال حرکت بر روی نوار نقاله را دارا می باشند که با توجه به دقت و ظرفیت نوار دارای انواع زیر می باشند.
از کاربردهای این سیستم، توزین مواد ورودی و خروجی سنگ شکن و توزین گندله و آهن اسفنجی در کارخانجات فولاد می توان اشاره کرد.

سیستم های توزین نواری تک رولیک :
این سیستم برای مواد عبوری تا ظرفیت ۶۰۰۰ تن بر ساعت و دقت ۱% می باشد و قابلیت نصب بر روی نوارهای زاویه دار تا ۲۰ درجه است.

سیستم های توزین نواری دو رولیک :
این سیستم برای مواد عبوری تا ظرفیت ۱۵۰۰۰ تن بر ساعت و دقت ۰٫۵% می باشد و قابلیت نصب بر روی نوار با استاندارد IEC می باشد.

سیستم های توزین نواری چند رولیک :
این سیستم برای مواد عبوری تا ظرفیت ۲۰،۰۰۰ تن بر ساعت و دقت ۰٫۲۵% می باشد و مناسب برای نصب بر روی نوارهای زاویه دار تا ۲۰ درجه است و نوار های دارای استاندارد IEC است



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.